Zielona Szkoła 2013 Kraków-Zakopane

ZakopaneW dniach 13.05.2013 - 17.05.2013 czterdziestu pięciu uczniów naszej szkoły wzięło udział w pięciodniowej wycieczce do Krakowa i Zakopanego.

Ci, którzy nie byli - niech żałują...

Oj działo się ....działo...

W tym miejscu jako organizatorka Zielonej Szkoły chciałam serdecznie podziękować wszystkim opiekunom: Agnieszce Galant, Agnieszce Siudzie, Jagodzie Bolaczek i Olkowi Wrońskiemu za to, że chciało się Wam chcieć...

>>>W obiektywie Ady<<<

>>>W obiektywie Ani<<<

>>>W obiektywie Izy<<<

>>>W obiektywie Weroniki<<<

Oto wrażenia spisane na gorąco w drodze powrotnej do Żmigrodu...

W dniach 13 – 17 maja byliśmy na Zielonej Szkole w Zakopanem. Zwiedziliśmy wiele pięknych miejsc. Najbardziej zafascynowani byliśmy jaskiniami, których przejście wymagało od nas wielkiego poświęcenia oraz wysiłku fizycznego. Trzeciego dnia pani przewodnik poprowadziła nas długą, męczącą drogą nad Morskie Oko. Było przepięknie. Woda była bardzo przejrzysta i mieniła się w słońcu. Te wszystkie piękne widoki uwieczniliśmy na wielu fotografiach. Na Krupówkach jedliśmy lody, chodziliśmy do Mc Donald’a. Podczas całej wycieczki panowała miła atmosfera, świetnie się bawiliśmy. Ala, Ela, Weronika, Bartek, Łukasz, Eryk z klasy 2B

Wycieczka była bardzo udana. Zaskoczyło nas, że nasze polskie góry mogą być tak piękne i ciekawe, ale również niebezpieczne. Miejsce naszego zakwaterowania podobało nam się. Nie zawsze chodziliśmy po górach. Byliśmy także na Krupówkach i w muzeach. Najbardziej podobało nam się muzeum w Krakowie zwane Fabryką Schindlera. Ostatniego dnia byliśmy w bardzo fajnym Ogrodzie Doświadczeń im. Stanisława Lema w Krakowie. Zaskakujący był dla nas seans filmowy, na którym wszystko wydawało się takie prawdziwe. Podsumowując: wyjazd był bardzo udanyJ. Ania, Ania, Ola, Iza i Żaklin z klasy 3E i 1F

Wycieczka była interesująca i bardzo nam się podobała. Ze względu na to, że jesteśmy klasą sportową, mieliśmy dostęp do naszych zainteresowań: mogliśmy zwiedzić Wielką Krokiew, a w pensjonacie grać w piłkarzy ki i bilard. Dawid, Kuba, Konrad i Radek z klasy 1D

13maja pojechaliśmy na Zieloną Szkołę do Zakopanego. Następnego dnia poznaliśmy bardzo sympatyczną panią przewodnik, która oprowadzała nas po górach i Zakopanem przez kolejne 3 dni. W dniu wyjazdu do domu pojechaliśmy do Ogrodu Doświadczeń im. S. Lema, gdzie obejrzeliśmy  film o Czarnej Dziurze i przetestowaliśmy różne doświadczenia. Było bardzo ciekawie i fajnie. Uważam ten wyjazd za udany!:) Magda 1F

Bardzo podobało mi się chodzenie po górach, a w szczególności po jaskiniach. Zwiedziliśmy dwa ciekawe muzea: Fabrykę Schindlera  w Krakowie i Jana Kasprowicza w Zakopanem. W ostatnim dniu wycieczki byliśmy w Ogrodzie Doświadczeń, gdzie uczyliśmy się bawiąc. Z chęcią pojechałabym na następną Zieloną Szkołę. Maja 1F

Moim zdaniem wycieczka do Zakopanego nauczyła nas wielu przydatnych  na dalszej drodze kształcenia, rzeczy oraz pozwoliła odpocząć od miejskiego zgiełku i uciec od codziennej monotonii życia. Kaja 1F

Na wycieczce do Zakopanego było bardzo ciekawie. Najbardziej podobało mi się w jaskiniach. Szkoda tylko, że trzeba było dużo chodzić i że wycieczka trwała tak krótko. Dorota 1F

Wyjazd uważamy za udany. Chodzenia po jaskiniach nie zapomnimy. Przez tych kilka dni góralska kultura i tradycja nas zauroczyły. Do Tatr na pewno kiedyś wrócimy! Zielona Szkoła to świetna okazja do integracji. Ada, Alan, Oliwia i Damian 1B i 3A

Na wycieczce integrowaliśmy się z opiekunami i uczniami naszej szkoły. Weronika  1B

Dużo chodziliśmy oraz podziwialiśmy piękne widoki gór. Nikola 1B

Myślę, że ta wycieczka była bardzo interesująca, można było się wiele nauczyć, a przy tym dobrze bawić. Weronika 1C

Uczniowie zwiedzając jaskinie przezwyciężali własne lęki. Patrycja 1D

Przez 3 dni towarzyszyła nam bardzo sympatyczna pani przewodnik, którą od razu polubiliśmy. Dzięki niej nauczyliśmy się wielu ciekawych rzeczy o polskich Tatrach. Wiktoria 1B

Dużo zwiedzaliśmy i uczyliśmy się bawiąc, ale najlepsza była atmosfera panująca w pensjonacie oraz poznanie się  z innej strony. Ada 1B

Moim zdaniem wycieczka była ciekawa i trochę męcząca, ponieważ dużo rzeczy było dla mnie ciekawym odkryciem np. Ogród Doświadczeń, a męczące były podróże po Tatrzańskim Parku Narodowym oraz nad Morskie Oko. Nie żałuję, że pojechałam, bo warto było spędzić mile i z wysiłkiem fizycznym czas w gronie znajomych i nauczycieli. Julia 1C

Na wycieczce panowała miła atmosfera. Było fajnie, lecz za szybko się skończyło. Wszyscy przekonaliśmy się, że góry są piękne. Chcielibyśmy tam wrócić. Kacper, Filip, Mateusz, Miłosz 1F

Wyjazdy z młodzieżą to zawsze wartościowe chwile. Pozwalają na wzajemne poznanie się z innej strony,  nie tylko w relacji uczeń - nauczyciel. Moim odkryciem tego wyjazdu jest Łukasz... Bożena Szymanowicz

Proszę zarejestruj się by móc dodawać komentarze do tego artykułu.